LOGON JA Yritysilmeen suunnittelu
Valitse sopiva paketti tai pyydä tarjous. Katso suunnittelemiani logoja täältä.
Yritysilme Basic
Logolla pääset alkuun!
- Logon suunnittelu
- Logo liikemerkillä tai ilman
- Kolme eri versiota logosta
- Käyttövalmiit vektori- ja kuvatiedostot
alk. 450 € + alv.
Yritysilme Medium
Viesti näyttävästi ja tuo brändisi esiin!
- Logon suunnittelu (kuten Basic)
- Typografia
- Värimaailma
- Graafinen ohjeisto
alk. 680 € + alv.
Yritysilme Premium
Panosta brändisi visuaalisuuteen!
- Logon suunnittelu (kuten Basic)
- Typografia
- Värimaailma
- Somepohjat (post & story)
- Graafiset elementit
- Kuvamaailman määrittely
- Graafinen ohjeisto
alk. 900 € + alv.
Graafinen ilme on viestinnän perusta
Kun panostat näyttävään, kaikissa medioissa toimivaan yritysilmeeseen, nautit sen hedelmistä vuosia.
Kerro yrityksesi tai tuotteesi tarina, tavoitteet ja kohderyhmä – luon sille ulkoasun.
Graafisen ilmeen osat
Logo
- Logon ja koko graafisen ilmeen suunnittelu alkaa palaverilla, jossa juttelemme toiveistasi, yrityksesi liiketoiminnasta, tavoitteista, kohderyhmistä ym., jotka toimivat suunnittelun pohjana.
- Saat aluksi kolme ehdotusta. Valitset mieluisimman version, jota voidaan vielä muokata kaksi korjauskierrosta. Useammat muokkauskierrokset tuntihintaan 65 €/h + alv.
- Kun olet tyytyväinen logoon, saat itsellesi käyttövalmiit logotiedostot sekä vektorina että kuvana (jpg, png, svg, pdf).
Typografia ja värimaailma
- Typografia eli otsikko- ja leipätekstifonttien valinta.
- Brändivärit pohjautuvat usein logon väreihin ja heijastavat yrityksen arvomaailmaa ja toimialaa.
Somepohjat
- Graafisen ilmeen mukaiset somepohjat (jpg/png -kuvat), julkaisuun ja storyyn (max 3 erilaista), joita voit käyttää esim. ilmaisessa Canva-ohjelmassa. Lisäät haluamasi tekstin pohjakuvan päälle, ja personoitu postaus on valmis.
Graafiset elementit
- Graafisia elementtejä käytetään monipuolisesti sekä sähköisessä että printtiviestinnässä. Ne voivat olla esim. kuvioita, palkkeja, nuolia, hahmoja, jotka välittävät brändin sanomaa. Elementtejä voi käyttää mm. Canvassa.
Kuvamaailma
- Määritellään mitä tunnelmia ja arvoja brändi haluaa kuvillaan välittää, millaisia kuvat ovat tyyliltään (vaaleita, mustavalkoisia, taiteellisia, sarjakuvamaisia, ihmisiä sisältäviä, luonnonläheisiä tms.).
Graafinen ohjeisto
- Graafisen ilmeen johdonmukainen käyttö on helppoa ohjeiston avulla. Siihen on koottu mm. logoversioiden käyttö turva-alueineen, fonttien nimet, värien koodit ja kuvamaailman perustelut.